Ny dag, nya möjligheter

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-09-29 » 09:19:50
Idag är en ny dag, och idag ska bli bra. 
 
jag vaknade utav klockan runt halv 8 tiden, utav en himla mensvärk. Kände av den redan igår så förväntade mig ingenting annat haha.. men de lägger sig väl. Jag har fått i mig frukost nu och trots ångestklumpen i magen så ska jag strax ta mig upp och fixa iordning mig för att sen åka till skolan. Jag kommer att komma lite senare än jag börjar men de får bli så idag. 
 
Inatt sover jag hos min syster, och i eftermiddag så ska jag bli fotad utav en jätte duktig fotograf. Vi ska vara utomhus, trots spöregn men tror det kan bli kul ändå. Jag behöver någonting annat att tänka på. 
 
Jaja, kommer bli lite oklara, tråkiga inlägg ett tag framöver då jag bara skriver för att skriva av mig lite skit haha. Hoppas i alla fall att ni får en bra torsdag, puss och kram♥
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?