Lördag 1/10-16

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-10-01 » 22:54:41
ännu en ny dag har passerat och glad för de är jag!!
 
igår kväll så bjöd min storasyster mig och mamma på lite plockmat hemma hos henne. Vi åt ost och kex, frukt och god korv och skinka med baguette och vitlökssmör. Efter massa snack och mat så mös vi lite framför idol innan jag och mamma drog oss hemåt. En jätte mysig kväll verkligen tillsammans med bara mor och syster.
 
Idag vaknade jag runt halv 8 när mamma åkte till jobbet. Låg kvar i sängen till 11 dock innan jag hoppade in i duschen. Min bror skjutsade mig til Sala runt 12 tiden där jag mötte upp Salma och gick på stan en sväng innan vi gick hem till henne. Klockan 6 hade vi en bokad bowlingbana, så jag, Salma, hennes pappa samt hennes storasyster bowlade mellan 6 och 7, hur mysigt som helst trots att jag förlorade stort. 
 
Sen hämtade min bror mig igen och sen jag kom hem har jag bara städat och bäddat rent sängen i stort sätt. Jag tänkte nu slå på en film innan jag somnar, och kanske ringa hjärtat mitt. Imorgon är de söndag och jag kommer inte ha söndagsångest för fem öre kan jag lova!! Födelsedagsfika för moster, voltigeträning och en dag närmare nästa helg. Puss och godnatt kära ni
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?