femte oktober

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-10-05 » 22:02:09
onsdag kväll, inte ett dugg trött. 
 
har varit hemma från skolan idag, olika anledningar men kände mest att jag behövde en dags vila. Inte haft någon som helst rutin på flera veckor och nu blev de en dag hemma för att bara pausa livet och komma ikapp. 
Jag har idag hunnit städa hela huset, klippa gräset och höststäda gården, lagat mat och sprungit 3 km. Hur skönt som helst och efter en varm och skön dusch så har jag bara legat i sängen hela kvällen.
 
Jag ska strax upp och fixa mig för att sova dock, har sovmorgon imorgon så kan ta sena bussen vilket är skönt. Har längsta dagen imorgon också och slutar så sent som 4, men ska bowla med kompis till kompis direkt efter och sen sleepover med Salma!! Jag är SÅ redo för torsdag!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?