seg tisdag.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-06-21 » 18:53:04
en väldigt seg dag måste jag säga.
 
vaknade imorse och mådde så himla dåligt. Trodde jag var på gång att bli magsjuk och låg kvar i sängen till halv 2 på eftermiddagen. Fick i mig lite att äta och har sen dess mått lite bättre. Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att må så dåligt. Jag skulle egentligen till frissan imorse, men de fick jag tyvärr ställa in. Istället bokade jag en ny tid imorgon förmiddag så jag ska äntligen bli blond, skönt precis innan midsommar också!!
 
Förövrigt så mår jag väldigt bra. Saknar Jonte en hel del och vill att veckorna ska gå snabbare så de blir helg och kan mysa. Midsommar snart och det är typ den mysigaste dagen på året enligt mig. Blir att umgås med lite släkt och vänner under dagen och på kvällen drar jag och Salma vidare på fest. Kommer nog bli en grym dag!
 
Nu ska jag fortsätta att kolla lite oitnb innan jag hoppar in i duschen. Pusshej
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?