NYÅR 2015

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-01-01 » 19:19:00
Jag kan säga att jag hade bästa kvällen på väldigt länge igår, med så himla fina människor.
 
Åkte hem till Märta runt 2 tiden igår, och tillsammans med henne, Lova och Maja så handlade vi massa mat till kvällen, och runt 7 tiden drog vi till Lova och mötte upp resten av gänget där vi fixade plockmat och mös till 100%. När vi efter ett par timmar var klara där så gick vi vidare till Julia där kvällen fortsatte med dans, hög musik och skratt, och till 12-slaget gick vi till stadsparken och kolla fyrverkerier och fick nyårskyssar! Zhima och Märta fick bli mina och glad för det är jag. Vid halv 3 kom mamma och hämtade mig och halv 4 dunsade jag ner i sängen och somnade på en gång haha.
 
Jag totalt älskar nyår. 2015 har varit ett tufft år men samtidigt ett år där jag hittat mig själv och sett mina styrkor. Jag har kommit tillbaka till mig själv igen och 2016 kan BARA bli bättre. Året började perfekt i alla fall och jag är så glad♥
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?