TORSDAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-11-19 » 21:19:18
Senaste dagarna har varit så jävla sega. Har varit stressad och allmänt deppig av många anledningar, men jag försöker att tänka positivt, funkar vissa stunder haha. Annars då? Skolan gick väl bra idag. Gjorde ett geografi-prov sista lektionen som jag inte pluggat alls till, gick väl som jag trodde haha. Men skönt att ha det gjort i alla fall och hoppas på ett godkänt. Imorgon är det fredag finally, och den är inte alls planerad förutom skola, men fredagar är mysiga. Får se om kvällen spenderas ensam hemma framför idol eller om jag umgås med kompisar, dras lite till båda haha, svårt att bestämma mig.
 
Hoppas i alla fall att ni haft en bra dag, nu ska jag sussa. Puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?