livs-update

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-11-26 » 18:08:23
livet flyter väl på, i guess. Går runt och tänker så jävla mycket men försöker verkligen släppa på det. Skolan går jätte bra just nu faktiskt, även om jag ligger lite efter så känns det rätt stabilt vilket är jätte skönt! Mitt mående är också väldigt bra om man bortser från vissa saker. Jag utmanar mig själv varje dag med nya saker och jag är så himla glad!! Har fullt upp hela dagarna och det skönaste är att jag inte ligger utmattad dagen efter jag har hållt igång, utan att jag nu orkar vara den människa jag vill vara. 
 
Snart första advent, första december och mindre än en månad kvar till julafton, världens bästa tid hihi. Nu saknas bara vita snön som kan ge detta jobbiga mörker lite ljus. livet äger väl ändå 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?