10 ointressanta saker om mig.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-11-26 » 18:37:25
 
♥ älskar att få komplimanger, men är totalt värdelös på att ta emot dem. Vet bara inte hur jag ska svara haha
♥ jag kan verkligen inte spara pengar??? dem tar slut på direkten vilket suger
♥ är en sucker för chips och dipp
♥ känner mig jätte ofräsch med onoppade ögonbryn och orakade ben (haha?)
♥ kan inte åka buss utan att tugga tuggummi, vet ej varför??
♥ min favoritårstid är hösten!
♥ har jätte svårt att öpnna upp mig helt för nya människor, och när jag väl gör det är jag livrädd för att bli sårad och ha "blottat" mig så mycket.
♥ åkt tåg en gång i hela mitt liv och aldrig mer säger jag bara :-)))
♥ skulle kunna leva på piggelin, seriöst
♥ är väldigt blyg mot personer som själva är blyga
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?