upp och ner

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-19 » 16:37:26
 
Har himla brist på bilder, så får bli en bild från förra våren/sommaren.
 

Idag mår jag lite sådär. Sov jätte skönt inatt efter en jobbig kväll. Vaknade imorse och mådde faktiskt väldigt bra, men dagen har varit lite upp och ner. Allt är lite upp och ner nu och det är fruktansvärt jobbigt att ena dagen känna sig frisk och sen andra dagen vara totalt på botten igen. Dessutom släpper inte förkylningen heller utan den blir fan bara värre. Mina bihålor gör ont som fan haha vilket också drar med sig huvudvärk.
 
Jaja, nog med klagandet. Hur mår ni? Haft en bra torsdag hittills? 
Jag är barnvakt till 22 ikväll då mamma jobbar sent. Kvällen kommer nog bara spenderas i soffan eller sängen framför någon film, som vanligt. 
Imorgon ska jag till Bup på förmiddagen, sen skola. Sen ska jag faktiskt sova hos pappa imorgon. Har inte träffat honom på ett par månader ordentligt så jag längtar sönder efter honom. På lördag ska vi käka tacos hos mormor och morfar och sen ska jag förmodligen uppträda på UKM. hihihi
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?