Mysiga lördag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-28 » 18:55:22

här ovanför ser ni lite av dagens Emmie, och vad vi åt för gott till middag.

Den här dagen har varit så mysig, men ändå väldigt full. Tog en lång sovmorgon imorse. Har inte sovit längre än till 9 senaste månaderna, men idag vaknade jag upp klockan 10 vilket var väldigt skönt. Gick upp och åt en god frukost innan jag började göra mig iordning för att åka till stan med mamma, Rolle och syskon.
Åkte till moster och kusiner och fikade och pratade lite innan vi sen åkte runt och kollade lite hus. Efter några timmar var vi hemma runt 3 tiden igen och började storstäda. Alla sprang runt överallt och till en början var det mysigt när vi alla höll på, men till slut blev alla griniga och arga på varandra då vi alla var väldigt hungriga haha. Vi åt i alla fall väldigt god middag tillsammans, paella <333 Proppmätt är jag nu och precis bytit om till mjukiskläder och slagit på datorn. Kvällens planer blir att bara slappa, är så himla trött. Ska sen ut och gå en sväng med hunden tänkte jag, ensam med musik i öronen, kan bli skönt haha även om det kommer vara mörkt, mörkrääääädd som jag är. 
 
Jaja, nog snackat för mig. Haft en väldigt bra lördag i alla fall och hoppas även ni har haft det! Puss på er
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?