Godmorgon onsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-18 » 07:12:10

Haha leker typ tuff eller något.

Idag blir i alla fall mitt läge som på bilden. Ska bli ganska varmt idag och som jag skrev i ett inlägg innan så blir det dubbelt så varmt i vårat hörn på altanen så där kan man steka lol. Ska passa på att skriva lite på min halva låt då jag har lite idéer och inspiration nu så får passa på! 

Somnade 2 inatt pga min hemska förkylning och mamma väckte mig 6 imorse då hon åkte iväg till jobbet och jag skulle skicka iväg mina småsyskon med bussen. Klarvaken nu och ska alldeles strax gå upp och fixa lite god frukost framför en film innan jag sätter igång dagen. Har fått tillbaka blogglusten igen känner jag, men har ingen aning om vad jag ska blogga om, så tips uppskattas verkligen. Puss på er godingar 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?