En full morgon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-26 » 10:09:58
hur hurtig är inte jag då? varit vaken sen halv 7, huset var storstädat, småsyskonen iväg till skolan och frukosten uppäten innan klockan 8 imorse, en applåd för mig!

sov så himla skönt inatt, somnade skapligt mycket tidigare än vad jag har gjort dem senaste kvällarna och kände mig helt utvilad imorse trots den tidiga tiden. Är ensam hemma hela dagen idag igen, det verkligen suger. Men jag ska spela lite tv-spel och gå ut och gå en sväng så går tiden lite snabbare. 
När mamma kommer hem runt 4 tiden så ska vi åka till stan. Behöver hämta ut medicin till mig då den är slut, och så ska vi handla. Har inte varit ute på nästan 1 vecka igen så ska bli skönt att komma ut lite.
 
Nu kurrar magen och tänkte gå och ta något litet att äta innan jag lagar lunch. Hoppas ni får en kanon torsdag!

Min sessa som jag saknar så mycket.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?