Bra dagar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-01 » 00:06:59
dem senaste dagarna har gått i ett. Haft massor att göra även fast dagarna har varit lugna, precis som jag vill.

I onsdags så var jag, minasyskon och mamma till Romme för att åka lite slalom. Haha, gick bra även om det var ett par år sen jag stod på ett par slalom-skidor. Hade ont i fötterna efter 7 timmars åkning men vi hade en riktigt bra dag. Somnade redan innan klockan 22 på kvällen och var heeelt slut haha.
 
I torsdags så började dagen med att jag, mamma och min storasyster åkte till vittinge för att gå på begravning. Det var för min gammelmormor och även om det var jobbigt och trist så var det kul att träffa alla släktingar man inte träffar så ofta. Vi åt god smörgåstårta och fika efter och trots allt så var det mysigt. På kvällen mös vi bara med hemmagjord pizza och somnade tidigt.
Igår, fredag,så började morgonen med en riktigt gos-frukost tillsammans med lillasyster i soffan framför peter pan medan alla andra låg och sov. Sen hjälpte jag henne att fixa kläder och håret osv, hon ville vara lite fin för dem skulle till pappa haha. När mina syskon sen åkte till pappa så följde jag med mamma och Rolle och handlade innan vi sen på kvällen gjorde iordning en jätte god tonfisksallad, couscous, vitlökssås och vitlöksbröd. Sen kollade jag och mamma på let's dance innan det blev sängen. En väldigt mysig fredag!!
 
Dagen idag då? Idag var det lördag. Började morgonen själv med god frukost i soffan framför monsters inc haha, asmysig film ju. När mamma och Rolle klev upp så började jag göra mig iordning lite. Sen när jag var klar åt jag lite lunch medan mamma fixade sig, och runt halv 2 tiden åkte vi till västerås för att gå på bauhaus och Erikslund. Fick med mig en jättefin t-shirt ifrån Gina hem. Innan vi åkte hem sen så åkte vi till Tsatziki för att köpa med oss mat, första gången jag åt därifrån och jag säger bara FYFAN vad gott!! Tog ris, köttfärsspett och kycklingspett med sallad och tsatziki till. Inte sista gången jag äter där i alla fall! Nu på kvällen har jag kollat på melodifestivalen tillsammans med mamma och Rolle, och nu har jag sen någon timme tillbaka legat nerbäddad i sängen redo för att sova. Imorgon förmiddag åker jag och mamma till västerås till Bauhaus för att köpa heltäckningsmattor till våra rum, sen på eftermiddagen ska vi fira lillkusinen. På måndag är det skola igen och jag är taggad!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?