10 saker

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-02 » 13:09:00
♥ min favoritmat var förut potatisbullar och jag åt det seriöst minst 1 gång varje dag. Nu har jag dock förätit mig på det så mår illa så fort jag tänker på det haha.
 
♥ jag tycker inte om att duscha. Men jag älskar att raka benen osv haha, känner mig så fräsch efter. Så det brukar gå jävligt fort i duschen men efter kan jag stå och smörja in mig med krämer osv i hundra år haha.
 
♥ Bor på heltid hemma hos min mamma nu. Mest för att jag skahitta min balans i depressionen och inte behöver byta varannan helg, även om det inte är så mycket så blir det jobbigt i min situation. Men jag hoppas att jag snart kan börja bo hos pappa igen!
 
♥ Jag kan verkligen inte somna utan film på. Men jag tittar oftast på samma film varje kväll så jag kan blunda samtidigt och ändå veta vad som händer haha.
 
♥ jag skrev i ett inlägg för ett tag sen att jag skulle försöka dra ner mitt beroende på mobil och dator. Kan säga att jag lyckats lite med datorn, är inte alls lika beroende av den. Men mobilen har jag med mig överallt, och får panik så fort jag inte vet vart den är. Jag mår dåligt över det och vill verkligen försöka få bort det!!
 
♥ Just nu i depressionen, så kan jag verkligen inte vara spontan. Måste planera allting och veta vad som ska hända osv långt i förväg annars får jag panik och då är det kört. Men när jag mår bra så ääälskar jag spontana grejer! Brukar ändå planera osv men verkligen inte på samma sätt som nu.
 
♥ Våren är värsta årstiden på hela året. Även om det är skönt när solen börjar titta fram och värmen kommer smygandes så mår jag alltid fruktansvärt dåligt på våren. Nej, våren är inte min årstid alltså.
 
♥ alltid fått höra att jag är mer grabbig av mig. Aldrig riktigt lekt med dockor/barbies eller liknande utan jag och min bästa kompis lekte monster och drakula, eller låtsades att våra cyklar var motorcyklar ute på gatan. När jag någon enstaka gång försökt leka med barbies har jag endast hunnit klä på dem innan jag tröttnat haha.
 
♥ bästa känslan ever, är när man kommer hem efter en heldag på stranden eller vid poolen, och tar en kall dusch och smörjer in sig med after sun och ser att man har fått färg. Alltså jag ÄLSKAR när man ser bränna hahahh
 
♥ jag har alltid velat bli någonting stort inom skidor. Älskar att kolla på skidor på tv, gick på skidträning förut och har alltid varit intresserad av speciellt skidskytte.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?