Snöiga onsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-21 » 10:58:00
Efter en god frukost framför serie så ligger jag i sängen proppmätt och redo för dagen...nästan i alla fall.
Jag skulle egentligen till läkaren idag, ta lite stick och kolla gluten osv. Men eftersom vi nästan är 100 % säkra på att jag inte är gluten, så skulle jag skippa läkaren och gå till skolan egentligen, vilket heller inte blev av för jag låg alldeles för länge uppe inatt och hade alldeles för mycket tankar. Så jag stanna hemma idag igen.. och har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska gå en sväng i alla fall och tror att det blir ner till stallet en sväng. Så himla mysigt väder ute, det snöar lite lätt och är lagomt kallt, och även om jag vill ha sommar nu mer än allt så duger detta vädret helt okej hihi!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?