Mitt år 2014 - del 2

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-09 » 18:38:00
April: underbart vårväder bjöds det på, jätte varmt var det! Hade en sleep-over med bästa vännen mittemot, och hon bjöd med mig på thai för första gången, hur gott som helst! Red endel under April, och solade massor. Det var den här månaden jag började få ångest attacker och minskade på skolan. Min mage började krångla ordentligt igen och det var här hela helvetet brakade loss. Hade även påskuppvisning på voltigen och va
med i en liten olycka där jag lyckades bli trampad av hästen på båda fötterna med voltigeskor, kunde ej gå haha. En helt okej månad var det ändå. 
 
 
Maj: skolan gick helt åt skogen. Jag blev bara sämre. Ångest-attacker varje dag och jag visste att jag var tillbaka på ruta ett igen. Jag och mamma tränade jätte mycket hela maj. I början av maj så uppträdde jag och Alexandra på UKM-ländsfinalen också vilket var mäktigt och väldigt roligt!! Vi hade underbart väder!
 
 
Juni:jag gick i stort sätt inte till skolan på hela maj och juni fram till skolavslutningen. Fick sommarlov i början på juni i alla fall och var lättad och glad. Firade midsommar hemma hos mamma med endel släktningar men det var iskallt väder!! I juni mådde jag inte bra, ändå kände jag mig som lyckligaste tjejen på jorden för jag träffade nämligen världens finaste kille denna månad. Den här månaden var det halvkasst väder men hade studsmatte-mys tillsammans med 2 fina vänner till sent på kvällen med filtar och kuddar och gott att äta en kväll. En bra månad.
 
 
Håll koll på del 3!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?