Min helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-16 » 14:38:18
tänkte bara punktera upp lite hur min helg kommer att se ut. Allt är inte spikat och klart men just nu ser det ut såhär!
 
Idag fredag: var hemma från skolan. Ska plugga, försöka komma ifatt lite. Ska gå en promenad och sen vara barnvakt då mamma jobbar till 22 ikväll. Ska senare ha lite fredagsmys framför en bra film och bara slappa. Ta en varm dusch och njuta av att det är helg. 
 
Lördag: en sovmorgon, dock inte för länge då jag måste få in mina rutiner. Från och med ett par dagar tillbaka har jag bestämt att jag inte får sova längre än till 9, oavsett helg, lov eller vardagar om jag har sovmorgon. Jag har så svårt att somna på kvällen ändå så gör det inte lättare om jag sover till mitt på dagen. Kom lite ur ämnet här känner jag haha. Men jag ska i alla fall ut och gå en promenad. Kanske ska gå ner till stallet och hälsa på ponnysarna. Senare på eftermiddagen så åker jag in till stan och hälsar på mina favoriter på voltigen. Mitt gamla lag ska ha en lagkväll och då ska jag hälsa på. Känner på mig att jag kommer böla när jag träffar dem bara för att jag saknar dem otroligt mycket och inte sett dem på flera flera månader. Annars så ska jag njuta av att det är lördag och på kvällen blir det lördagsmys med mamma som är ledig. 
 
Söndag: ingenting speciellt planerat hittills. Tagga om för en ny skolvecka och nya utmaningar. Plugga lite och kanske vara med någon vän. Vet sen inte om jag ska till voltigen och testa vara med en gång, beroende på hur jag mår. Men skulle vara roligt att bara komma dit och kanske testa något på hästen igen, vill börja lite smått med träningen igen och då prioriterar jag voltigen då det är det jag vill göra allra mest. Men som sagt, vi får se. Sen är det måndag och en helt ny vecka. 
 
Inga speciella planer inför helgen, allmänt "vardaglig" helg haha, men jag försöker komma igång med lite småsaker och efter den här helgen kommer jag säkert vara helt slut, brukar inte göra någonting än att bara vara hemma haha. Men känner på mig att denna helgen kommer bli bra.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?