massa kärlek

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-11 » 12:52:01
Vill för det första tacka så otroligt mycket för alla fina kommentarer, privata meddelanden och ord om inlägget jag skrivit om min depression. Jag var tveksam på om jag skulle lägga ut det, hur folk skulle vända, om dem skulle se det på ett dåligt sätt eller döma på något vis, men jag får verkligen så mycket kärlek och styrka och är evigt tacksam för det. Ni alla är så fina♥
jag vaknade när pappa klev upp imorse, skulle hämta Malin på jobbet. Min lillasyster är magsjuk så hon kom in till mig imorse och grät för hon hade så ont i magen, jag som dock är livrädd för allt som har med magsjuka och magont att göra sa bara att hon skulle gå ut och försöka vila tills pappa kom hem. Stackare...
 
Annars då. Blev inte mycket sömn för mig inatt, jag kom till pappa igår istället för i fredags. Fredags eftermiddagen/kvällen bestod av skavsår under ögonen (bokstavligt talat haha), men sen filmkväll med mamma och Rolle, dock sov jag genom 3 filmer så slut som jag var. Har heller inte sovit så djupt som jag gjorde då på hur länge som helst heller, var super skönt. Morgonen sen var inte heller bra, mycket prat och tårar men det ledde till något bra ändå. Tills senare på eftermiddagen när jag kom hem till pappa, då brast det igen och kunde inte kontrollera mig själv. Klockan 3 inatt somnade jag och gick upp och åt lite frukost klockan 9. Har kollat serie fram tills nu och skrivit med er som hört av er, är så lycklig att det finns människor som er. 
Jag ska strax städa mitt rum lite och fräscha till mig innan mamma kommer och hämtar oss barn så ska vi hem till mamma igen. Hoppas ni haft en jätte skön helg och får en bra start på veckan, massa pussar till er.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?