Höga/låga

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-15 » 21:04:33
alltså så himla typiskt mig haha... jag sitter fortfarande här i sängen, ca 6 timmar senare och kollar runt på internet. Endast tagit pauser där jag lagat mat och filmat lite, vad hände med att dra ner på dator och mobil hehe?
 
jaja, nu ska jag sätta igång med plugget i alla fall innan jag slänger mig i säng. Men det var inte det jag vill skriva egentligen haha, har en liten fråga.
 
Jag har såå himla länge velat äga ett par Nike Air Force, vet dock inte om jag ska beställa låga eller höga. Dem låga kostar 999 kr och dem höga kostar 1099 kr, så priset spelar inte någon större roll precis, men dyrt som fan haha. Frågan är då vilka jag ska beställa? Jag själv tycker höga och snygga, men dem kanske inte kommer användas så flitigt på sommaren som dem låga skulle, eller? samtidigt funderar jag på om jag skulle beställa dem höga, och senare mot våren ett par converse, då kan man ju byta lite beroende på väder osv i sommar. Hahahhaha alltså garvar så mycket åt mig själv, så töntig men ett problem!! alltså hjälp mig haha. 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?