härliga fredag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-23 » 11:03:08
åh fredag är här igen, härligt va?
jag kan inte säga att det känns så speciellt eftersom jag inte går till skolan och längtar efter ledighet..men ändå känns fredag alltid som någon speciell dag, helg och ledighet. 
 
vaknade 10, gick direkt upp och åt snabb frukost innan jag satte igång och städade då vi får besök när som helst. Så jag är så gott som i ordning gjord redan nu vilket känns väldigt skönt, inte bara ligga och lata sig hela morgonen haha. Idag blir det ut en sväng, sen till pappa en sväng och ikväll mamma igen. Alla mina syskon är hos pappa i helgen men jag blir hos mamma. Ursäkta det röriga inlägget men nu kom besöket så måste kila, hoppas ni får en kanon fredag så hörs vi mer under dagen!♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?