Friday morning

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-30 » 08:54:29

Godmorgon underbara ni! Sovit gott? Hope so för det har verkligen jag!

Vaknade för några minuter sen, men tänkte slänga in ett snabbt morgoninlägg innan jag skuttat ut i köket för att äta frukost. Efter frukosten ska jag göra mig iordning, ska som jag skrev igår till förskolan och hälsa på där jag ska praktisera, lite nervöst men har varit där förut så många gånger och känner både vuxna och barn där så lär inte vara några problem! 

Övrigt är det fredag idag, hur skönt? Helgen kommer tillbringas hemma och vila det sista innan en ny skolvecka börjar, nästa vecka måste jag verkligen försöka komma iväg. Men hoppas ni får en kanon fredag hörni så hörs vi mer under dagen!! 

Och förässten, tack så jätte jätte mycket för all den fina responsen angående inlägget om kommentaren och depressionen. Blir så glad över era fina ord, puss!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?