2015-01-13

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-13 » 19:49:08
ursäkta lite halvkass updatering under dagen, men som sagt, har som ett mål att dra ner lite på mitt data och mobil beroende, därför måste jag från och med nu börja göra tidsinställda inlägg så inte bloggen står tom, kan jag göra på kvällarna då jag alltid har datorn på kvällen haha! Såklart kommer det inte bara vara tidsinställda men kommer inte kunna updatera live i varje inlägg liksom.
annars då? har dagen varit bra? hoppas det!
jag vaknade runt halv 10 imorse och klev upp runt 10 och tog lite frukost innan jag gick tillbaka till sängen och kollade serie. Just nu är jag i en period där allt är lite jobbigt igen, men jag försöker göra det på bästa sätt i alla fall och försöker se något positivt i varje negativ sak. Och just nu känner jag mig helt okej!
Dagen har varit så seg, kollade skräckfilm med mamma och lillebror här på eftermiddagen och var bland det värsta jag gjort haha. Annabelle var sjukt bra men aldrig skrikit så mycket till en skräckfilm. 
Efter det har jag inte gjort så mycket mer än städat lite, ätit lite och hjälpt mamma tapetsera nästan klart i mitt rum (som förövrigt skulle varit klart för typ 3 år sen haha)... så nu är mitt rum rätt stökigt och kaos så ska plocka lite och fixa. Sen ska jag hoppa in i duschen, är så himla ofräsch och en dusch är behövligt känner jag. Så mycket mer ska jag inte göra ikväll, kolla serie och försöka somna i skaplig tid. 
Imorgon ska jag försöka komma iväg till skolan, vill det.Hoppas ni får en bra kväll hjärtisar
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?