Sweet dreams

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-02 » 23:41:48
nyduschad framföra en film just nu blir ett bra avslut på en helt okej måndag.

jag har inte gjort någonting speciellt idag egentligen..gick aldrig till praktiken pga mitt mående. Istället har jag städat lite och gått promenad med hunden i snökaoset. Nu på kvällen åt vi gott och sen kollade jag, mamma och min lillebror på senaste hungergames filmen som kommit ut. Dock var det sämsta kvaliten och dåligt textad så vi va inte så inne i filmen utan prata mest och flummade, vilket enligt mig var helmysigt!! Får göra nytt försök till filmen någon annan kväll haha. 
 
Imorgon ska jag upp runt 7 tiden, börjar inte förrän 9 och tar 2 minuter att gå till praktiken men känner att jag vill ha en lugn och skön morgon. Så ska äta lite god frukost med mamma framför någon bra film innan jag i lugn och ro kan göra mig iordning. Sen på lunchen ska jag och mamma antadligen gå eller åka till brunn och sola solarium. Behöver "sol" och värme och lite energi. Sen är jag blek som ett lik också så lite färg skadar inte. 
 
Som sagt, en helt okej måndag och tror tisdagen kommer bli en bra dag också. Nu ska jag försöka sova, puss på er♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?