seg onsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-04 » 16:25:22
 
Ursäkta den lite låga updateringen idag. Jag mår inte bra idag, både psykiskt och fysiskt. 
Massa tankar som vanligt, som trycker och plågar. Men har också jätte ont i hela ansiktet, krampar i käkarna, ont i örat och skakig i hela kroppen. Har inte fått i mig mer än frukost och ett par mackor idag, magkatarr och allmänt helt slut av ingenting. Det är så jobbigt att känna sig helt slut när man inte ens gjort någonting. Vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller om det bara är tillfälligt....får se helt enkelt....
 
har i alla fall inte varit till praktiken idag, sucks. Vill dit och vill klara detta. 
Istället har jag städat lite idag, kollat film hela dagen och inte gjort någonting. Endast varit ute en sväng med hunden. Inte heller bra att jag är expert på att gräva in mig på mitt rum vilket gör att jag mår sämre. 
 
Nu är mamma påväg hem från jobbet efter 24 timmar, så när hon kommer hem ska jag prata lite med henne, hon ska hjälpa mig beställa nike air force och sen ska hon göra kebabgryta och ris. Jag känner ingen som helst matlust men hoppas jag får tillbaka den lite i alla fall för älskar maträtten haha.
 
Hoppas ni haft en bra onsdag, och att resten av dagen och kvällen blir bra. Kyssar
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?