magsjuk? ångest?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-18 » 22:26:11
ligger nedbäddad i min säng. Skapligt trött och sliten.
Jag har inte klivit upp ur sängen idag. Not at all. Jo imorse när jag gick på toaletten en snabbis.
Idag har jag mått fruktansvärt dåligt. Haft en panikångest som höll i över 4 timmar. Jag mådde så dåligt och jag började till slut tvivla på om det verkligen var det...mådde så illa och kallsvettades att jag trodde jag höll på att bli magsjuk, vilket är det VÄRSTA jag vet. Mamma kom hem runt 6 tiden efter att ha varit i badhuset med småsyskonen, Ronja och Lotta så jag var själv hemma vilket var jätte obehagligt när jag mådde sådär.
 
Det blev i alla fall bättre runt 8 tiden, inte ätit någonting sen frukosten igår så mycket det som påverkade. Inte ätit någonting idag, inte tagit min medicin och har i stort sätt bara legat i sängen med pyamas och serie tills jag fick attacken då jag satt och skakade och grät. 
Är fortfarande inte heeelt säker på om det endast är ångest jag haft, eller om jag faktiskt dragit på mig en liten magsjuka vilket jag HOPPAS jag inte gjort, isåfall dör jag typ. Men så dåligt som jag mådde ikväll har jag aldrig mått i en ångestattack eller vad man ska kalla det, eller så länge som det höll i sig. Jaja, känns bättre nu i alla fall och har fått ett glas fil av mamma som jag ska försöka få i mig. Sen ska jag sova och hoppas på en bra natt.
 
Blev heller inge stall idag. Jag kommer troligtvist behöva glömma detta med häst, i alla fall nu. Det blev verkligen alldeles för mycket och jag måste kunna ta hand om mig själv för att kunna ta hand om en levande varelse. Är verkligen jätte ledsen över detta... att jag inte klarar av någonting jag älskar att hålla på med..
Imorgon är det psykologen som gäller på förmiddagen, vilket jag inte är helt säker på att vi ska gå till. Mår jag som jag mått idag är det omöjligt, men känner jag mig bättre så ska jag försöka. De hjälper trots allt! 
 
Nu ska jag fortsätta se serie, och äta lite. Puss på er människor
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?