en dröm kan bli sann

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-15 » 12:25:28
Jag har fått en stor chans just nu. Jag red för ett par år sedan den här ponnyn på bilden. Jag hjälpte ägaren för hon bodde i västerås och kunde inte komma varje dag. Men sen hände det lite saker vilket gjorde att jag var tvungen att sluta rida honom, vilket jag var väldigt ledsen över för jag fastnade verkligen för ponnyn!

Nu ska ägaren låna ut honom på foder/eventuellt köp senare. Och tänka sig, kanske blir jag!!
 
Han kommer till stallet idag, för jag ska ha honom på prov i 2 veckor. Mest för att se om jag klarar av att ta hand om en häst nu när jag mått och mår så dåligt. Jag tror verkligen jag kommer det och jag tror det kan hjälpa mig väldigt mycket i mitt mående. Han hjälpte mig mycket när mamma och pappa skiljde sig då det var under den perioden som jag red honom. Har alltid velat ha en häst, och att det är Baszek i såfall är ju ännu bättre då han var en ponny jag verkligen klickade med! 
Emilia som ägaren heter då, har sin mormor här i Sätra och är här väldigt ofta och att hon kan hälsa på honom när hon vill är ju också väldigt skönt, både för henne och Baszek. Dem är väldigt tajta och gör typ ont i mig för att dem kommer skiljas åt. Men det kommer bli himla bra ändå tror jag! Så ikväll ska jag ner till stallet för att se så han kommit till rätta, och prata lite med ägarna osv. Ni anar inte hur glad jag är, detta är sjukt♥

2 år gamla bilder, men dem ända jag har haha :)
 
Emilia och Baszek♥
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?