Dagen innan fredag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-12 » 15:13:04
Men hej!! 
 
snart har hela veckan gått, och den har gått jävligt fort enligt mig. Har knappt varit till praktiken tyvärr, men har ändå mått ganska bra. Jag har sen förra veckan haft en lycko-känsla i hela kroppen som är fylld med energi. Sen vet jag inte om jag tar vara på den energin varje gång, men jag försöker! 
 
Den här veckan hittills har bestått av lite praktik, tandläkare (som jag förövrigt höll på att svimma för. Hatar tandläkare och jag var så otroligt nervös så jag skojar inte när jag säger att jag nästan svimmade). Har handlat med mamma, varit barnvakt och färgat håret. Mer än så har jag faktiskt inte hunnit med. 
 
Just nu har jag kollat ett par avsnitt av oth, och tänkte nu gå in på mitt rum och klinka lite på pianot och fortsätta lite på min låt jag börjat skriva. Mamma jobbar till 22 ikväll så är barnvakt, gör mig dock ingenting.
Imorgon är jag ledig från praktiken, ska till psykologen kl.09.00 och efter det åker jag och mamma till mormor och morfar och hälsar på. Sen handla och sen jobbar mamma dygn så vet ej om jag lär vara barnvakt. Blir fredagsmys i soffan framför fångarna på fortet i alla fall. blablabla, ska sluta nu och göra något annat vettigt, hoppas ni får en kanon fortsatt torsdag så hörs vi!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?