ATM

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-05 » 20:20:10

hmm, charmiga webcam bilder från stunden bjussar jag på!
 
Orkar egentligen inte ursäkta mig för den usla updateringen, känns som att jag gör det i varje inlägg nu för tiden haha. Men anledningen är i alla fall att jag har en väldigt dålig period just nu och allt är ganska jobbigt, så får prioritera lite vad jag gör med min tid. 

Idag har jag mått lite bättre i alla fall. Mamma tvingade med mig ut och gick en sväng med hunden i det alldeles underbara vädret vi hade idag. Jag har såååå svårt att komma utanför dörren, men när jag väl kommer ut så mår jag bara så bra. All energi får jag tillbaka och idag värmde till och med solen trots -7 grader, underbart. 
 
När mamma sen åkte och jobbade och mina småsyskon åkte hem till pappa så började jag storstäda hela huset och mitt rum. Efter någon timme eller mer så var jag klar och la mig i sängen med ett par mackor framför serie. Sen låg jag där ett tag tills Rolle kom och då åt vi. Nu ska jag duscha, plocka lite i köket innan jag ska tvinga min tvillingbror att spela kort med mig haha. Imorgon ska jag komma iväg till praktiken, om bara så en liten stund, men iväg ska jag. Sen är det faktiskt helg och den ser jag fram emot!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?