3 bra serier

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-18 » 16:23:00
♥ One tree hill
Måste ärligt säga att det här är en utav dem bästa serierna på denna jord. Jag har sett om serien flera miljarder gånger, och den är lika bra varje gång. Håller på att kolla den nu och gör ingenting annat om dagarna nästan, vilket faktiskt är sjukt negativt då jag måste ut. Men vill leva i tree hill och vill leva i deras värld, vill leva i serien one tree hill. Sen är det ett stort plus att jag är typ förälskad i Lukas och Nathan, snyggare killar finns inte. 
♥ The O.C
Liknar One tree hill lite. Har även sett den här serien flertals gånger men man tröttnar inte! Deras liv är typ perfekta, även om dem samtidigt har typ världens mest dramatiska liv så vill man vara i deras värld. SÅÅÅ värd att kolla på. Händer väl att man gråter lite då och då också (host, gråter mig igenom halva serien). Även här har jag fetaste cruschen på Ryan lol.
Skilda världar
Den här serien har jag fastnat för. Den är rätt gammal, eller uppfattas gammal i alla fall. Men handlingen är väldigt bra och jag vet inte egentligen varför jag gillar den. Men det blir så att för varje avsnitt som går, så känner man att man måste fortsätta på nästa direkt. Man fastnar verkligen i serien haha. Jag tycker den är super mysig trots att den är lite åt det gamla hållet. Jag har dock inte kollat klart ännu.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?