2015-02-01

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-01 » 13:11:45
Helt sjukt fort januari månad har gått! Vi är redan inne på februari 2015 och känns nyss som att vi var i september 2014 haha.
 
Godmorgon i alla fall! Sovit gott? Jag somnade rätt sent, låg och tänkte massa och kände mig allmänt nedstämd.. men när jag väl somnade så sov jag gott. Vaknade så sent som halv 11 idag och låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp och åt lite frukost. Nu mår jag inte alls bra. Alldeles för mycket tankar och känner mig bara ledsen.. både pms och tankar som påverkar i guess. Därför tänkte jag nu slå på någon film bara för att tänka på annat, sen måste jag ut en sväng och få lite ljus och energi innan det blir mörkt. Alldeles vitt ute överallt och jag tycker det är helmysigt. 
 
Annars ser dagen rätt seg ut. Mamma jobbar till 9 imorgon bitti men Rolle är här så jag slipper vara barnvakt i alla fall. Jag ska bara försöka ladda upp för en ny vecka som kommer krävas mycket energi. Hoppas ni får en väldigt bra söndag i alla fall och gör den till den bästa!! Massa pussar
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?