En sjuk helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-12-06 » 12:35:33
andra dagen sängliggandes och sjuk. 

Gårdagen bestod utav bara sängen och film. Vaknade dock upp brevid Svante, som sen åkte hem runt 2 tiden och då somnade jag och sov till 5. Har åkt på en jävla förkylning igen, samt att jag mår fett illa och får inte i mig mat vilket gör allt ännu värre. Har ännu inte fått i mig frukost och jag är hur hungrig som helst, så jag ska faktiskt nu försöka ta mig upp och städa mitt rum och bädda rent sängen osv så kanske jag blir lite piggare, samt en dusch. Hur mycket jag orkar av allt det där återstår att se dock haha.. Ikväll är det egentligen voltigeträning men det kan jag ju glömma, åh. Imorgon är det måndag igen och skola också, så får hoppas på att jag är piggare.
 
Så min helg har väl inte varit den bästa, hade så mycket jag ville göra men så lite jag kunnat. Julmarknaden här i sätrabrunn också som jag skulle jobba med Salma och ha det mysigt...jaja, fler tillfällen hoppas jag!
Hoppas i alla fall att ni har haft en jätte bra helg, och idag en andra advent♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?