En mycket bra helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-12-13 » 21:58:00
har haft en myshelg denna helg och det har varit behövligt!
i fredags blev dock en tidig kväll då jag hade sån mensvärk så kunde inte stå upp.. men innan de så åt jag god mat med mamma, Rolle och min tvillingbror då resten hade åkt till pappa. Igår gick jag upp tidigt pga hemsk mensvärk men det gick över efter någon timme och då städade jag lite.
 
Runt 2 tiden plockade min storebror upp mig så åkte jag med honom till stan där jag runt 3 mötte upp Svante och hade pizzadejt, mys. Sen gick vi hem till honom där jag spenderade natten. Vi kollade på film och cykla till ica och köpte gosaker. Imorse vaknade jag runt 9 och vid 11 cyklade vi och köpte frukost som jag dock inte hann äta tillsammans med honom innan jag skulle hem. 
 
Nu ikväll har jag bara förberett mig för en ny skolvecka. Tvättat, duschat, pluggat lite och ska snart hoppa i säng. Imorgon har jag sovmorgon och senare efter skolan ska jag kolla på min brorsdotters luciatåg, så mysigt!! sen får vi se om jag sover hemma eller hos Svante. Hoppas i alla fall att ni har haft en asbra helg, och får en bra vecka. Snart jullov så kämpa!!!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?