2015-12-27

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-12-27 » 16:27:07
27 december och snart nyår, vart tar tiden vägen?
 
ett tag sen jag kikade in här, hur mås det? själv mår jag bra, väldigt bra faktiskt!
Dock har lovet hittills varit så sjukt segt då jag bara varit hemma ute på landet och mina syskon är hos pappa så finns inte så mycket att göra. Idag var jag i alla fall in till stan en sväng och fika hos syster samt handlade, nu är jag hemma igen i sängen, såklart.
 
Saknar min favorit också, som har åkt till thailand och ska vara borta 3 veckor, dock har hon varit borta 2 veckor redan tack och lov. Resten av kvällen kommer spenderas i sängen framför serie och godis, alldeles själv, men det funkar det också. Hur har erat lov varit hittills??
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?