2015-12-01

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-12-01 » 14:58:45
en kall dag som denna så längtar man lite efter sommar och värme.
 
Första december idag, alltså vart tar tiden vägen? Var ju nyss augusti och man låg på stranden och solade? jaja, dagen har gått så sjukt fort hittills.. vaknade upp imorse på bästa sätt brevid S innan han åkte med tidiga bussen. Själv hade jag sovmorgon så kunde ligga och dra mig lite längre. Åkte halv 9 bussen till stan och hoppade av hos farmor och lånade hennes cykel till sjukhuset. Gick bra där och cyklade sen ner på stan och fixade lite ärenden innan jag drog till min syster och åt pizza. Åkte med henne hem till mamma sen och har precis duschat och fräschat till mig lite och tagit bort sminket.
 
Resten av eftermiddagen och kvällen blir lugn tror jag. Har ingenting planerat hittills i alla fall, lite plugg borde jag få gjort i alla fall. Chips och dipp blir det ikväll i alla fall för jag tycker själv att jag är värd det hihi. Puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?