Vårtorsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-09 » 14:21:21

Uppe på benen igen, hyfsat i alla fall haha. Jo men idag mår jag rätt okej!! Matlusten fortfarande sisådär men kan äta i alla fall så det är skönt. Förutom mitt jävla humör och pms så är det väl som vanligt nu haha.

Imorse var jag ute och fotade lite, sminkade mig lite extra och tog på mig lite vårkläder och gick ut i solen. Sen blev det så himla varmt så tog bort sminket, bytte om och nu ligger jag ock solar sen någon timme tillbaka. Stekhett på våran baksida men hur skönt som helst. 

Senare ska vi grilla hamburgare och mysa ute lite, lovat lillebror att hoppa studsmatta haha. Älskar våren och värmen som kommer, helt underbart!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?