Träningsdags!

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-16 » 08:48:56
Efter en underbart skön sömn har jag precis ätit jätte god frukost framför en film i sängen.
 
Jag börjar skolan 12.05 idag, men vet inte om jag ska dit. Tanken var att jag skulle gymma nu på morgonen, och sen åka till skolan. Men jag tror jag måste prioritetra lite så det inte blir för mycket på en dag bara för att jag känner att jag mår bra, för då är risken att jag blir dålig igen.
 
För mig är träning prio ett just nu. Jag vill bli stark fysiskt och psykisk och känna mig frisk, för tror det kan göra en riktigt stor skillnad. Kommer känna mig stark och frisk som sen också kommer ge mig ett bättre psyke.
 
Jag vill dock inte till gymmet ensam första gången, och min bror går i skolan och mamma ska lägga golv, så det suger. Istället ska jag försöka ta mig ut på en promenad, en lite längre. Sen göra lite övningar hemma. Jag måste verkligen börja lugnt så jag inte tar ut mig på en gång. Men jag är verkligen jätte taggad för jag går hela tiden och tänker på att jag vill gå upp i vikt och få tillbaka muskler osv, men har aldrig riktigt tagit tag i det. Men nu känner jag mig på hugget så känner att det bara är att köra då, annars kommer det aldrig bli av liksom.
 
Hoppas i alla fall att ni får en bra torsdag, så hörs vi senare! Puss babes
 
Postat av: Robex Lundgren
URL: http://ghgumman.blogg.se/ 2015-04-16 / 08:56:34

finna bilder


Postat av: Robex Lundgren
URL: http://ghgumman.blogg.se/ 2015-04-16 / 08:56:35

finna bilder


Postat av: Mikaela
URL: http://orsin.blogg.se 2015-04-19 / 20:03:59

Nog för att träna är kul och viktigt men skolan är nog prio ett skulle jag säga :P

Svar: Jag kommer oavsett få gå om 1an på gymnasiet efter sommaren och haft möte med skolan angående det. Vi alla har kommit överens om att lämna skolan åt sidan så jag kan ta tag i mitt liv utanför skolan, ta hand om mitt egna mående liksom, då kommer inte skolan vara ett problem sen :) men alla tänker olika såklart! :)
Emmie Strandberg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?