Tidig morgon!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-18 » 07:23:20

Godmorgon babes, sovit gott?

Jag vaknade redan halv sju idag!!(???) vet inte varför jag vaknade så tidigt så jag somnade så sent som runt ett tiden inatt. Känner mig fortfarande trött men kan inte somna om, så det är ju mindre kul. 

Igår möblerade jag om hela dagen. Bytte tillbaka till mitt andra rum som är nyare, KÄNNER MIG SOM HEMMA hihi.
Så i sex timmar höll jag på igår, och har lite kvar att göra idah också. Trots att det var jobbigt igår så var det skönt att göra någonting annat än bara sitta vid datorn/tvn hela kvällen som jag alltid gör haha. Mamma låg med migrän hela dagen och kvällen så hade dessutom ingen sällskap så nu har jag fått lite styrketräning när jag burit sängar och möbler hit och dit.

Nu är jag svinhungrig så ska upp och hämta frukost. Senare ikväll så åker jag till pappsen och spenderar natten där. Var länge sen nu så det blir mysigt att komma hem dit igen. 

Hoppas ni får en jätte bra lördag 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?