Söndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-19 » 17:37:36

Hej på er godingar, hur är det?

Kom hem till mamma för någon timme sen, åkte ju hem till pappa igår men jag hade sån panikångest så kvällen slutade i syrrans soffa. Så jobbigt att må så, ville mest av allt bara hit till mitt rum i Sätra men när jag visste att jag inte kunde blev det bara värre. Dagen idag har också varit väldigt jobbig, knappt ätit något pga ångest och när mamma hämtade mig mådde jag jätte dåligt. När jag kom hem släppte det lite i alla fall, så nu har jag ätit en jätte god smoothie och rostad macka. Jag vägrar bli sängliggandes igen pga den här attacken som den förra. 

Vi har lite gäster här nu men jag ligger i sängen och vilar, så himla trött. Men ska snart försöka gå ut och vara lite social. Vi hörs i ett annat inlägg, puss på er och hoppas ni får en fortsatt bra söndag! 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?