ingenting som planerat

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-16 » 21:43:58
alltså den här dagen!? ingenting har blivit som jag planerat och mått sååå dåligt pga det, men ändå försökt tänka positivt.
 
Hade planerat asbra för dagen. Gå upp i tid och äta frukost, träna på förmiddagen och sen skolan. Men sen sa mamma imorse att vi hade BUP tid som jag totalt glömt bort, så där blev ju allt kaos, hela jag fuckade ur haha.. blev i alla fall inte BUP av några anledningar. Då var jag redan lite stressad pga det, så prioriterade bort skolan så jag bara skulle träna som jag skrev i förra inlägget. Men då kunde inte mamma följa med, så då sket sig ju det också totalt. Blev jätte stressad då när jag hade planerat så bra och ingenting blev. Så när jag sen bestämde mig för att ta en promenad och sen göra lite övningar hemma mådde jag redan dåligt så då var det försent typ. Magkatarren var katastrof och jag var jätte stressad och uttråkad över att ingenting blev som jag planerat haha.
 
Under dagen har jag i alla fall pratat lite med Lotta (mammas kompis), vi pratade ut om lite allt möjligt vilket alltid är så skönt!! bästa Lotta. Sen har jag i stort sätt bara suttit vid datorn. Mått så fruktansvärt illa och magkatarren har varit på mig exakt hela tiden och tankarna på högvarv så eftermiddagen har varit dålig. Dock skärpte jag till mig mot kvällen och nu känns det faktiskt bättre. Nu är jag bara jätte hungrig pga åt inte så mycket kvällsmat, så tänkte fixa mig någonting att äta nu innan jag går och lägger mig.
 
Imorgon ska jag kanske träna med mamma och mammas kille, beroende på hur jag mår då. Ska i alla fall ha träningskläder på och följa med, så får vi se där helt enkelt. Sen åker mina syskon till pappa över helgen medan jag kommer till pappa på lördag och stannar är till söndag. Blir mysigt. Hoppas ni får en bra natt, puss på er
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?