Gnäll och Valborg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-30 » 15:11:36
Är lite borta just nu, men mår inte så bra och gör inte så mycket så finns ingenting att skriva typ.

Mamma och min syster har åkt till Enköping på ett slags träningsläger 4 dagar, vilket jag tycker är hemskt då jag är så beroende av dem. Jag är i alla fall hos pappa och kom hit imorse så ska vara här till söndag. Jag trivs hos pappa, och har en trygghet hos honom såklart men jobbigt att vara hemifrån när jag mår så pass dåligt. Men mamma och Ronja är värda det här, helt klart.

Jaja ska försöka att inte gräva ner mig i negativa tankar, hela dagen och hela veckan hittills har gått ut på det.

Jag håller på att städa rummet lite, som jag dock har gjort sen 11 tiden haha men har försökt äta lite emellanåt och kollat serie. Snackat jätte mycket med pappa har jag också gjort och farmor kom på ett besök så jag pratade ut med henne, alltså hon om någon förstår och får en att glömma alla bekymmer trots att man pratar om dem, världsbäst!!

Valborg idag, så som jag mår så kommer jag nog bara vara hemma ikväll, men ska snart in i duschen och sen äta lite så förhoppningsvis mår jag lite bättre efter det så kanske jag kan traska upp på stan ikväll och kolla brasan och lite fyrverkerier, skulle vara mysigt. Men nu behöver min mensvärksmage lite värme så in i duschen och fräscha till mig! Puss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?