Går emot mig själv

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-14 » 11:01:33
Idag är en jobbig dag. En dag med måendet på botten och tankarna på högvarv. Men istället för att åka med i det så ska jag gå emot  mina tankar och mitt mående och göra den här dagen bra.
 
Nu ska jag upp ur sängen och sminka mig och fixa mig, för att känna mig lite piggare. Därefter ska jag gå ut en sväng tänkte jag. Behöver få luft och piggna till mig lite. Senare ikväll ska jag försöka följa med min tvillingbror till gymmet. Jag ska börja träna nu och finns inga ursäkter. Jag har till och med beställt nya träningskläder nu och har ett gym någon km från där jag bor, så nu jävlar.
 
Hoppas ni får en bra tisdag, det ska jag se till att få.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?