Första april

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-01 » 09:53:12
"den här ska bli en grym dag" säger jag 1 sekund innan jag slår tån i tröskeln.. jahapp och där förstördes typ hela min dag hahah...

God morgon i alla fall! Allt bra? Hope so!
Jag är ledig idag, mår fortfarande inte helt bra och har lite tankar som måste övervinnas.
Har i alla fall ätit en god frukost framför paradise hotel nu, och tänkte kolla ett par avsnitt innan jag ska upp och göra lite nytta. Tänkte städa lite och senare måste jag duscha. Mamma jobbar till 22 ikväll så kommer vara barnvakt. Måste bli bättre idag då jag ska till psykologen imorgon osv och orkar inte må dåligt då. Så japp, denna dagen kommer gå åt att pigga upp mig lite och försöka få bort elaka tankar hihi.
 
Första april idag också, har lyckats lura min lillasyster bara hahha... hon som älskar Eric Saade lurade jag att han hade ringt mig och frågat efter henne.. ni skulle sett hennes min hahahahha. Jag är glad att jag är ledig så jag slipper gå runt och bli luras för det är någonting jag alltidblir haha...
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?