All natural, sminkfri månad!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-01 » 10:45:01
alltså jag är en tjej som lätt skulle kunna gå osminkad. Spelar egentligen ingen roll vad jag ska göra eller vem jag ska träffa, jag trivs som osminkad och behöver inte lägga flera lager puder i ansiktet eller tjockt lager med läppstift, vilket jag inte gör i vanliga fall heller. Jag använder mest concealer för att täcka eventuella finnar och mörka ringar under ögonen, bronzer och rouge, sen mascara och ögonbrynspenna, ingenting mer liksom.
 
Och jag har länge funderat på om jag ska ha som en sminkfri månad, där jag inte ska använda nå speciellt smink. Och april månad ska vara en sminkfri månad. Jag har dock funderat lite, nu under påsken och lovet som är den här månaden så kommer jag att använda lite smink, endast när vi ska på påskmiddagar osv. Men inte annars.
April känns som en bra månad, tänkt ha det lite tidigare men på vintern så känner man sig oftast blek och ful så då är smink rätt bra haha, men nu när vårmånad kommer så känns det som ett bra tillfälle.
 
Då kan min hud få andas lite och även om jag inte sminkar mig så ofta nu för tiden eftersom jag oftast går hemma så sminkar jag mig alltid extra när jag ska iväg för jag tycker det är kul. Så nu får vi se hur det går den här månaden, all natural hihi. Ska bli skönt och det känns skönt att jag inte orkar bry mig heller.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?