the voice

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-04 » 19:50:55
gokväller!

snart tv dags, the voice.
har setat här och fixat med bilder jag tagit.
fick värsta suget att fixa mig och ta bilder, så det gjorde jag!
kommer upp i inlägg jag gör!

innan det så var jag ner till stallet. Tänkte rida, men ångrade mig sen när jag såg padocken osv.
var stenhårt där så.
jag tog bara in Ludde & Cilla och borstade igenom båda, samt bprstade jag igenom Luddes svans ordenligt. Behövdes!
ialla fall, myste lite, försökte lära Ludde puss, men det jag fick tillbaka var slemmig puss.. ahha, en början ialla fall! hihi

Cilla naffsade bara, så hon fick istället tugga på min vante, tyckte hon var mycket roligare! :)
Lukett hann jag inte med att borsta, gick bara in till henne och myste några minuter.
Åkte sen hem och fotade.


du är den stjärna jag ser
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?