vill ni veta?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-02 » 12:08:58
ja, vet ni vad jag gör jusst nu?!

sitter inne på toaletten, hahahahah!
men jag sitter inte och gör något, utan jag måste göra molly sällskap för hon ville bada i Sandys lilla balja, hon ville INTE bada i badkaret.. hahaha..
då vet ni vad jag gör då.. xd

ialllllllaafalll..

åt för ett litet tag sen, mådde lite illa men nu är det bra! åt ingen riktig mat, utan mackor och vatten... "vatten o bröd".. fängelseee! :d

har kollat igenom lite komentarer, men har inte fått många! kom igen nu! ingen mening om ni inte frågar mig!
dessutom har jag ju nästan aldrig några besökare, FÖRUTOM när jag länkar på facebook... då blir det många, men man vill ju ha lite annars också.. :)

lyssnat lite på musik, kollat på film och lite sånt. Bara tagit det lungt helt enkelt.
Molly verkar lite trött, så efter badet tror jag att hon somnar framför tv;n eller något. haha-.

tänkta ta med mig molly och gå en väng med hunden! vi alla 3 skulle behöva det, känner mig så äcklig!
inte duschat eller så... måste göras! har ju varit lite sjuk, och ni vet hur man känner sig efter... usch!

nej, nog pratat om det, har annat att göra nu! men det kommer klart mer uppdate snaaaart!

pussar!


vilken lillasyster alltså? ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?