soovmorgon :)

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-30 » 08:00:29
Godmorgon alla underbaraste!
nu är jag typ klar, har sovmorgon och det är underbart skönt!
bussen går om lite mer än 40 min, :)
jaaaa, idag är det fredag och sista skoldan före helgen. Asskönt!
men slutar halv 4 så det är mindre skönt :(
aja, är som det är..
men mamma hämtar mig och edvin efter så., slipper vänta på bussen i 5 min xD
haha, nej men skönt att åka bil hem.
igår så red jag Ludde, gick ganska bra. Har ju inte ridit honom på ett tag, så det gick bra för att vara det..
"hoppade", man kan inte kalla det hoppa, men skuttade lite över små kryss, se om han var med med fötterna, och fasen vad han gick bra ¨på det alltså! underbart bra gick det vissa stunder!
sen släppte jag ut han i hagen tillsammans med Cilla som hade damp xD
fick varsina äpplen, sen fixa jag och trixa lite i stallet sen kom pappa och hämtade mig :)
idag ska jag också ner till stallet, lite tidigare, för tror jag ska rida Lukett en liten sväng också. Men vi får se :)
Nu är det bara att köra på med Ludde, den lilla köttbullen och så får vi se om jag kommer med i nån av Monicas hoppgrupper :D
nu ska mamma ha datorn, så vi får höras efter skolan, PUSS! <3
Postat av: Ebba
URL: http://ebbalye.blogg.se/ 2011-09-30 / 12:05:14

Heej !

Fin blogg du har!

Vorre jätte kul om du kunde gå in på min, har börjat blogga igen :D



Kraaam <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?