min helg!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-02 » 10:58:40
Imorgon är det Lördag!

längtar som ttusan, och hoppas jag är ppiggare!

ska först vara med på clearrounden på sorf, hoppa 50 cm med Bull, ska bli jätte roligt!

sen senare kl 5 på eftermiddagen/kvällen, ska jag över till grannen, min allra bästa vän och sova där! hon ska ha typ... sova över party, så det kommer vara fler där ! ska också bli superduper roligt ! :)

sändagen är väl bara som vanligt tror jag, en dagföreskoladag... en tråkig dag, men ska antadligen umgås med kompisarna jag sov med, och sen mysa med familjen!

där har ni min helg, sen ska jag självklart ner till stallet också, men det är ju en självklarhet!

kramar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?