here i come

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-29 » 17:21:21
NU, ska jag komma igång med bloggningen igen. Har inte haft tid på det senaste, haft prov, pluggat, varit med kompisar och inte haft tid somsagt.
ialla fall, har mer tid nu ialllafall, men kommer inte blogga så mycket under skoldagen, då jag nästan aldrig har datorn med mig. Men efter, nu när det blir helg också.
igår red jag, Prins, GICK SÅ JÄVLA BRA!
han var pigg och glad och fia sa att det var första gången på lääänge, han var sådär pigg och frammåt.
känns asbra, berömde honom jätte mycket.
Vi hoppade en kombination, 2 stycken hinder på kanske 60 cm. lite högre kanske.
han hoppade jätte fint, smet undan 2 gånger, men det var mitt fel så.
så det gick bra!
halv 7 ska jag dra ner till stallet, ska rida Ludde nu, ska komma igång och verkligen rida honom. Lisa har ridit testat rida honom, och han går MYCKET bättre nu, så det var nog tänderna :)
Så vi får se hur det går.
saknar lillgrisen asmycket<3
Sandy och Lina är här! robin kom i Söndags, så kom dem idag. Sandy är assööööt!
nuu ska jag kika in lite på andra bloggar osv !
vi hörs!
Postat av: sara
2011-09-29 / 17:33:23

fin blogg !! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?