hemma och är sjuk...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-01 » 19:42:38
gokväll!

sitter i soffan i sällskap av mamma, molly malte och albin. Kollar på svt... haha

sitter under en filt och fryyyyser lite, är typ sjuk, åkte hem från skolan idag. MMin lillasyster är också sjuk och mamma har varit, + att snart hela min klass varit sjuka.... HELA SKOLAN!! haha, nejdå.

men tror jag ska vara hemma imorgon, ska vara hemma med min lillasyster också, så blir en ganska mysig dag bara hon och jag. :)

hoppas bara jag är pigg tills på lördag, då jag ska hoppa på sorf, och sen på kvällen på sova över "paarty" hos Jennie :)

igår gick lektionen på sorf helt okej, Bull var lite seg bara, eller,..inte seg. Men när vi hoppade ett litet kryss på 40 cm kanske, så slarvade han, sen höjde hon till 60 kanske, då gick det suuuper!!! sen sänkte hon igen, och då gick det som det gick. Var en tjej i min grupp som ramlade av också,, USCH'! fastnade i stigbygeln och precis när Fia fick tag i foten springer hästen iväg, men hann ta loss foten.. .

ja, ska snart gå och sova, sov en stund när jag kom hem men är ändå jätte trött!

puss<3


ALLA mina underbara syskon! <33333
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?