hemkommen från sala..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-15 » 20:37:24
haha, hej!

såg nyss att emma hade gästbloggat!
haha, fint emma, och nej, jag visste då inte att du gästbloggade, men det var bra, för du updaterade lite på min blogg xd <333

kom precis hem från stan, handlade lite med mamma, sen övningskörde min syster, hehe!

sen när vi åkte från åkrahallen, så kom det 2 poliser, och 2 ambulanser... sen tänkte vi inte mer på det. Sen när vi kom nästan hemma, så mötte vi dem, och jag fick verkligen en sån där känsla.... "åh fan, inte igen", som om jag kände den som råkat illa.... usch, det var hemskt.
menmen, nu vet jag vart det är och så... och inte nån jag kände :)

har bakat kladdkaka, och nu ska jag dra och keeeeeka , pussar!


bjuder faktiskt! :))
Postat av: Emma
URL: http://compactcamera.blogg.se/ 2011-09-15 / 21:40:59

varsegood hahah! ;) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?